Розробка логотипу та фірмового стилю

Досвід приводить до успіху…
Спеціалісти нашої компанії набули грандіозного досвіду, працюючи у різних сегментах рекламно-сувенірної галузі. Ми багато років працювали із замовниками багатьох сфер бізнесу: харчова промисловість, хімічні та електротехнічні заводи, автомобільна галузь, логістичні послуги та митно брокерська діяльність, мережі меблевих салонів та салонів дверей…

Ми мали честь працювати із замовниками на різних стадіях розвитку їх бренду: від створення й популяризації до ребрендінгу, піку «впізнаванності» або навіть зникнення… Ми спостерігали багато маркетингових процесів та ретельно вивчали фактори успішності та «провальності» бренду.

Ми слідкуємо за графічними трендами, актуальними формами відстежуємо «моду» на кольори та графіку. Часто у наших роботах навіть вдається передбачувати майбутні тренди та модні «фішки».

Тому, ми досить успішно розробляємо корпоративні логотипи та фірмовий стиль. Реультат такої роботи оформлюємо у вигляді Gide Line (Гайд Лайн)- технічний посібник з використання логотипу, фірмових шрифтів та корпоративних кольорів. Gide Line також може містити розділи, що стосуються корпоративної айдентики, фірмового стилю та рекомендації щодо використання корпоративного логотипу, шрифтів та кольорів у виготовленні рекламно-сувенірної продукції.

Процес розробки логотипу т фірмового стилю складається з наступнних етапів:

  1. Ви, як Замовник, надсилаєте нам «Бріф» – короткий опис сфери діяльності Вашої компаніїї, продукції чи послуг, які Ви надаєте. Зазначаєте бажані кольори, можливу стилістику логотипу, варіанти логотипів інших компаній, які Вам подобаються.
  2. Ми вивчаємо «Бріф», оцінюємо складність роботи та у відповідь надсилаємо Вам калькуляцію вартості робіт та орієнтовні строки виконання замовлення.
  3. Якщо Вас влаштовує наша пропозиція – домовляємось про початок робіт. На цьому етапі уточнюємо зміст та структуру Gide Line , який має стати результатом нашої співпраці.
  4. Етап розробки графічного дизайну – ми працюємо, та інформуємо Вас про перебіг робіт. Надсилаємо на розгляд варіанти логотипу, уточнюємо стилістику, варіанти шрифтів та обираємо корпоративні кольори, також вносимо правки та зміни, враховуючи Ваші зауваження та коментарі.
  5. Етап затвердження логотипу, корпоративних шрифтів та кольорів.
  6. Після затвердження корпоративного логотипу, переходимо до розробки фірмового стилю та наповнюємо зміст затвердженої структури Гайд лайну. Передаємо замовникові превью Гайд-лайну на погодженння. Знову, враховуючи зауваження та уточнення – вносимо правки та надсилаємо проект на затвердження.

Затверджений проект оформлюється у різних графічних форматах (векторний та растровий), які можуть бути використані для веб-перегляду, для підготовки макетів поліграфічної продукції та виготовлення рекламних сувенірів. Комплект файлів включає файли .pdf, .cdr, .ai, .jpeg, .png, .tiff та передається замовникові в електронному вигляді.